.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار:ضرورت توجه به کارهای محتوایی در پارک موزه مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواهان توجه به مباحث و کارهای محتوایی و آثار فاخر در پارک موزه دفاع مقدس استان شد.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه هیئت‌امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس استان بر لزوم کارکردن در حوزه محتوایی در فاز یک آن تأکید کرد و گفت: تلاش‌ها برای تکمیل فاز دوم پارک موزه باید ادامه یابد.

وی بابیان اینکه منابع اعتباری خوبی برای پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته‌شده است گفت: دستگاه‌های اجرایی از منابع مالی پژوهشی می‌توانند برای حوزه دفاع مقدس و پارک موزه استان اعتبار تخصیص دهند.

نبیان خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف برای نمایش و معرفی دستاوردهای ارزش‌های دوران دفاع مقدس در پارک موزه شد و گفت: اگر اقدامات ارزشمند دفاع مقدس را در معرض دید مردم قرار ندهیم، موفق نخواهیم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و بازدید از یادمان سرلشکر خلبان شهید شیرودی در این استان اشاره کرد و گفت: این نشان می‌دهد که مازندران در دوران دفاع مقدس تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری انجام داده است.

وی با عنوان اینکه مازندران در مسیر طریق الرضا (ع) واقع‌شده است، خواستار تکمیل پارک موزه دفاع مقدس شد و گفت: پارک موزه پس از تکمیل به شهرداری ساری واگذار می‌شود تا در حفظ و حراست آن اهتمام شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.